sobota, 19 listopada 2016

Greetings from...

Od pewnego czasu zależy mi by ten blog stał się jednym zbiorczym miejscem na nowe pocztówki i nowe pozyskane kraje.

Mój pierwszy pocztówkowy post odnosi się do serii "Pozdrowienia z.../Greetings from..." by Ewa Słocińska, która prowadzi popularny, polski sklepik internetowy POSTALLOVE.

Jest to niewątpliwie najpopularniejsza seria, która podbiła serca ludzi na całym świecie i wciąż stanowi swoisty must have jeśli chodzi o zdobycze pocztówkowe.

Oto moja aktualna kolekcja:


Cała idea polega na tym by takową kartkę dostać z "Origin country", czyli jeśli zależy nam na kartce z Argentyny (która posiada podstawowe informacje o danym kraju jak również ciekawostki) staramy się by nadawca wysłał ją z danego kraju.

Aktualnie seria liczy sobie ponad 60 krajów i moje zdobycze to niecałe 1/3 całości. Bardzo ciężko jest zdobyć kartkę z kraju o małej liczbie osób i najczęściej te wymiany są prywatne (ponieważ na oficjalnej stronie to jaką kartkę dostaniemy jest czystą loterią).

W tej chwili posiadam kartki z: Argentina, Austria, Canada, China, Czech Republic, France, Germany, Hong Kong, Indonesia, Italy, Malaysia, Netherlands, Russia, Spain, Switzerland, Taiwan, Ukraine, United Kingdom.
+ dodatkowo zaaranżowałam wymianę na kartki z Węgier (Hungary), Grecji (Greece), Korea oraz Macau.


D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz